Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J47i66r34i 66K26o24u47k16l

9. 12. 2021 13:35

Měl jsem to štěstí poznat Hongkong v roce 1977 a pak ještě dva krát pracovně v období, kdy to byla ještě šťastná kolonie GB a ne nešťastníci pod PRC.

Občas čtu vaše postřehy z dnešního času a je mi zle u žaludku.

Tak skutečně takhle zničili to krásné město?

Mimochodem dim sum vozí mezi stoly dodnes na Formose a jsou výtečné

0 1
možnosti
Foto

Omlouvam se, chtěla jsem Vám poslat pozitivní hodnocení, a na telefonu jsem se preklikla. Teď nevím, jak to napravit...tak přijmete mou omluvu.

Hongkong v roce 1977 musel byt velice zajímavý...rada si o té době čtu a poslouchám vyprávění pamětníků. Já jsem tu poprvé dorazila v roce 1992, takže tu koloniální minulost z nám spíše jen zprostředkovaně.

0 0
možnosti
IL

I64v79a29n37a 96L91a50n20c43e

9. 12. 2021 11:41

Nevím, jestli to jsou opravdu: Dim sum, ale něco podobného jsem už párkrát jedla v ČÍnské restauraci, nikdy jsem po jménu nepátrala. Protože to je v Americe, tak naplnˇ bylo kuřecí nebo hovězí...Jestli to je ono, tak to bylo velice chutné...R^

1 0
možnosti
ŠM

to bych brala i tady.....díky...jen houš ́t...;-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 523x
Více než 25 let jsem doma v Hongkongu. Píšu o životě tady z pohledu Češky v bývalé britské kolonii pod čínskou správou. A též o cestách i necestách po Asii a okolí.

Postřehy a obrázky z každodenního života na Facebooku na stránce "Byl jednou jeden přístav" @pristavHongKong

Seznam rubrik